Ultrahangos fogkő eltávolítás

A fogkő egy baktériumokat tartalmazó lerakódás a fogakon, mely az ínyrészeket folyamatos gyulladásban tartja. A fogkő mennyisége mindenkinél eltérő, de minden esetben javasolt annak eltávolítása. Ebben a bejegyzéseben az úgynevezett ultrahangos fogkő eltávolítással szeretnénk jobban megismertetni olvasóinkat.

Hogyan zajlik az ultrahangos kezelés?
1. Első konzultáció során állapotfelmérést végzünk a páciensen, mely során megbeszéljük milyen kezelésre lesz szükség.
2. Második alkalommal megkezdjük az ultrahangos fogkő leszedését mind az alsó, mind pedig a felső fogakon.
3. A fogkövek eltávolítását követően a fogakat polírozó kefe segítségével tesszük még simábbá és tisztábbá.
4. A fogak polírozását követően újra átnézzük a fogakat és a nehezen elérhető helyeken megmaradt fogkövet kézi eszközök segítségével eltávolítjuk.
5. Ezután a pácienssel átvesszük az alapos fogápolás lépéseit, hogyan használja megfelelően a fogselymet, fogkefét, hogyan mosson hatékonyan fogat, tehát hogyan kerülje el a fogkő képződését.
6. Harmadik alkalommal kontroll vizsgálat.

Általában egy kezelés során elvégezhető a 2-5 pontok, de előfordulhat, hogy egy alkalom kevés az összes fogkő eltávolítására. Ilyenkor a kezelést meg kell ismételni.

Milyen előnyei vannak?
- megszünteti az ínygyulladást kiváltó okot
- fájdalommentes kezelés
- javítja a fog esztétikai megjelenését
- fogfehérítő hatása van

Előzze meg a komolyabb fogászati problémákat és ínygyulladást, kérjen időpontot a 06/20 945 5061-es telefonszámon.